Today

Sitter och väntar på att isterbanden ska bli klar så man kan äta lunch. Rätt hungrig faktiskt. Lunchen blir "man tager vad man haver" så blomkålspure med isterband. Väldigt simpelt men mättande hoppas jag.

På förmiddagen var jag och träna, skönt det var evigheter sen sist. Tyvärr! Blev att köra lite i gymet överkropp plus rumpa. Föredrar att träna överkropp, men visst benen är ju bra att träna med. Men de får rätt mycket träning som man inte tänker på, t.ex. när man cyklar.

Lite senare...

Maten var helt okey, har äti bådte bättre och sämre. Jag tycker att blomkål kan vara ett bra alternativ när man vill ha något som påminer om potatis men sugen på potatis. Den gör sig väldigt bra som puré faktiskt. Lite annorlunda smak ocg färg men gott.

Känner att det får bli spårisen till jobbet, en anningens slött men jag vill bevara känslan av att känna sig fräch ett tag till, ny duschad. När jag cyklar så svettas jag som en gris, även om jag skulle cykla "lugnt" så blir jag genomsvett. Bytter t-shirt när man kommer till jobbet och försöker tvätta av sig bäst det går. Men ibland orkar man bara inte hålla på... Då är det bekvämt med spårvagnen faktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0