Sjukling


I söndags när jag var bakis så vill jag så klart ha en "bakfylle pizza", det skulle jag inte ha tagit... Har inte mått så bra de senaste dagarna. Så blev att sjukskriva sig från jobbet och kurrera sig. Fick väl någon matförgiftning delight.

 Idag har det kännst bättre, även om det man äter bara åker genom kroppen. Var på Apoteket och köpte Imodium så det ska nog bli bättre nu :) Mycket piggare idag vart fall, men har fortfarnde något mysko prickar vid ögonen. Tror det är spruckna blodkärl som kom igår efter att allt kom upp.

Idag har jag lagt min favorirätt fiskgratäng med kokt potatis, jag är rätt hungrig så ska bli gott med mat. Imorgon blir det dock jobbet, känns det som om inget händer under eftermiddagen. På fredag ska jag hämta hem resekatloger, så man kan kolla lite. Börjar bli dax att bokaresa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0