Magnus Betnér


Helt klar en av de roligste pesoner jag sätt på tv. Har sätt honom tidigare, men nu går det ett program på Kanal 5
I ditt ansikte. (http://kanal5.se/web/guest/webbtv/-/k5videoplayer/playlist-name/I%20ditt%20ansikte%20101/none/)
Som var väldigt roligt, han är jäkligt rapp i käften när han väl kommer igång, man skrattar så man är dubbelvikt. Grejen är ju även den att handriver gärna om saker som är tabu belagda det gör ju det hela mycket roligare, men vissa saker är ju kanske inte bara skämt utan åsikter.

Gick in på hans hemsida och såg på turnern paln att han även kommer till Louie De Geer, här i stan. Perfekt, så kolla med K om han inte tycket det borde var kulatt se honom live. Kan ju inte annat än bli roligt!? Han sa ja, så blir att boka biljetter i veckan. Även om det är i november så vill jag ha det beställt och klart. Så det ser jag fram emot. Fram tills dess får jag nöja mig med att kolla tv:n och youtub.com för att skratta lite.

På aftonbladets hemsida driver han om med att han är bisexuell, och medias förstorning av det. Citat från klippet:

 " -Hur kan du vara bisexuell om du aldirg har testat? 
  - Jaha. Så då kan man inte var hetrosexuell om man är oskuld i så fall? Det är så dealen är!
 Hur vet du det? Du har ju aldrig testat?"
http://www.aftonbladet.se/webbtv/kult/comedytv/article3341091.ab


Foto : Cathrine Edvall

http://www.magnusbetner.com/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0