Shoppat



Idag råkade jag visst sätta på mig stora shopping skorna, hade väl inte riktigt tänkt det från början..
Så när jag kom hem insåg jag att jag hade glömt köpa present till Willhem fortfarnde får springa upp och göra det imorgon efter träningen, typiskt!



Exakt så ser nya bh:n ut. Inte så tantigt faktiskt!!

Först gick jag till bodyline för att lämna in en bh på laging samt kolla efter en ny, blev en ny svart Primadona, jätte fin dock dyr. 839 kr, för EN bh, Urk säger jag, Så är det när man är bystig. ( När man får gå upp i strol för bh blri det oftast bar tantigare o tantigare.. )

Sen gick jag till Lindex och köpte strumpbyxor, tänkte ha det imorgon istället för leggings, så hade de fingervanatar 2 par för 39kr. Behövs nu när man cyklar, eller är ute och går.



Blev en del påsar

Hm.. Sen blev jag lite förvirad visst att det var något jag skulle köpa längst bort men kom inte på vad, så vände och gick till apoteket. Det var alltså Willhems present jag skulle ha köpt där...

Apoteket vart en dyr historia det med, eftersom jag köpte hem sugtabletter till K så hna inte behöver var snus sugen, bara de kosta ju lixom 87kr. En annan produkt jag köpte kosta 137kr, men behövs det så vad gör man. Köpte hem gasbinda i förebyggande syfte. Jag har en tendens att trampa sent ibland när jag kör low inpackt ( Arobic) så det kan var bra att ha hemma.



Jag ville ha lite nya skuggor så jag gick till Make Up Store, när jag går ditt har det en tendens att jag alltid köper mer än vad ajg har tänkt. Så även denna dag. Men jag köpte två skuggor som gick i lilla en i guldton. Så fick jag någon tiding på köpet för 20 kr, så då tog jag det med, sen blev det en lilla eyeliner.  Plus ett medlemskap där för hundra kroner så den slutnotan vart närmre 600kr.  Men jag blev nöjd, så vissa hon en necisär som jag vill ha till mitt smink, har ju tänkt att inför skaffa mig lite bas smink jag har ju ine varit en tjejig tjej som har haft intresse för smink men nu börjar det komma så smått.



Mitt inköp från Make Up Store



Fick den blå skuggan som gåva

Nu ska jag "bara" köpa ett par Asics med. Nu straxt ska vi till Linköping, K ska shoppa på Biltema. Så passar vi påatt gå till Ikea med :o) Ska ha skohylla, och hatthylla. Sen blir det ju oftast att man köper något mer, inte alls ovanligt på Ikea. Men vi brukar dock vara rätt duktiga på att bara köpa det vi ska ha faktiskt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0