Vad som kommas skall....



Onsdag, ledig idag. Känns som jag var typ ledig igår med eftersom jag bara var på kurs men ja rätt skönt. Har förmådligen en gris veckan nästa vecka. Jobba 6 dagar av 7, men jag har faktsik ingen koll på det just nu. Nu ser jag mest fram emot helgen...

Fredag kommer Malin och hämtar mig så åker vi till hennes hus på landet, men först ska vi handla lite. Vi ska julbaka lite kanske lite tidigt så här 5-6 veckor innan jul men det var den här helgen som passa bäst. Så det blir lussebullar och pepparkakor, tänkte göra ett stort hjärta att sätta på ytterdörren med brukar annars ha en krans men i år kan jag inte åka på den årliga ljusstöparkvällen, där vi brukar binda kransra och julpyssla ( Vi = min mosters familj, mormor o morfar, mamma, syster ibland bror, vänner och släkt till min mosters familj ) det är en tradtion som vi har. Mycket mysig sådan men jag kan verkligen inte följa med i år eftersom jag jobbar ochd et går inte att bytta hur man än vrider och vänder på det. Så är det ibland när man jobbar på obekväma tider.  Så fredag blir det mys mys hos Malin, ev så ska vi väl bada i hennes bubbelbad med. Ska försöka komma ihåg att ta med kameran så det kanske blir lite kort från den dagen vart fall. Ska ju sova över där till lördagen.

Så på lördag så har Carin sexparty, som även Malin ska följam ed på. Hon har träffat mina tjejkompisar en gång tidigare, då på ett ljusparty. Men det ser jag fram emot det ska bli roligt. Sen blir det ev utgång med, till Palace. Är faktiskt lite sugen på att följa med men jag har inte helt bestämt mig men det lutar väldigt mycket åt det håller vart fall. Eftersom att K's nya spel kommer imorgon så vet man ju vad han gör hela helgen det är inte att umgås med mig!! Så då tänker jag att jag lika gärna kan roa mig med mina vänner, i stället för att var sur.



Dagens to do, är: Gå till grönabaknen för att köpa något gott förhoppnigsviss, även köpa till Jejje. ( Om någon undrar Jejje blir 24 i december så jag köper inte ut, har för höga moral och princper för sånt). Lämna in ett par skor till skomakarn för omklaning. Onsdag så har även ett onsdags möte även idag, kommer var så några veckor fram över vad det handlar om kanske jag berättar längre fram nu är det working progress och privat, de som vet de vet. Träna ikväll, ev blir det spinning / styrka, men jag vet inte för jag körde det igår så kanske går på ett annat pass... Ska även komma ihåg att ringa några samtal, glömsk som jag är.

Det är väl det som är planerat för dagen, sen att man ska ta disken och städa lite det är sånt som är mindre intressant att veta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0