Två My på samma våning?!



Igår kom det ett brev fel, det är rätt sällan det händer numera. Så kollade jag på namnet och adressen. Det var bara efternamnet som inte stämde. Min nya granne heter med My, hur komiskt är inte det? Menar det är ju inte världsenvanligste namn, och att man desutom bor i samma us på samma våning är ju ännu mera ofattbart. Lite roligt!

Plinga på och lämna brevet igår, idag hade de satt upp en hemagjord lap om vilka som bodde där, kanske lika bra. Så nu får man väl vara berädd på att posten kan komma lite fel!

Idag har jag ringt och beställt smörgås tårta, som vi ska ha på söndag. K fyller 27 på måndag, men vi startat ju det hela på lördag sen håller vi på till på måndag :) Lördag Bacchus, söndag smörgåstårta med han syster +hennes sambo, plus hans mamma. Måndag, ev någon bakelse då klommer min mamma på kvällen och grattar. Plus att han får de presnter jag har köpt. Har inte köpt något ännu, ska göra det på måndag eller ihelgen. Han vet ju en sak han ska få för det har han tjajt om att han vill ha, en popcorne maskin.

Han hade feber idag med rätt mycket för att var han ( han har alltid under temp) så vi tror att det är solsting el från går dagen solning, han är inget vidare kry. Men jag fick lite färg igår, ska lägga mig o sola på balkongen efter att Tradera akutionen har gått ut. Hoppas jag vinner!!! 47 min kvar... Detta var roligt :)

Skrivit ut aoutgiro blankett med, tänk alla fraktura avgifter som man sitter och betalar. Så j*vla onödigt, jag kommer tjänna in minst 500kr på att jag väljer att ha Tv och mobil på autogiro. Förrut när jag inte hade stadig inkoms vill jag inte ha auotgiro eftersom då delade vi upp räknigarna ännu mer.. Men nu vet man vad man minst får, så då är det bara att skicka in. Har autogiro på rätt mycket mer lär det väl bli, vart efter.

Har bestämt träff med Malin nästa vecka ser jag redan fram emot onsdag till torsdag! Vi ska åkatill landet ( skärgården) och bada, sen på kvällen ska vi kolla på lite trubadurer ha det mysigt. Så ska jag sova över, spännade att få se lilla torpet live. Pappa o Gerd kommer hem i helgen, nästa vecka eller när det är kommer deras nya katt hem. En Bangal, så himla sötta. Så då måste man ner o kolla lite på den, kanske hjälap till o måla. Har ju faktiskt ledig en hel vecka till, nästa lite konstigt. Men små skönt ändå!

Så här ser Bengal katter ut, söta eller hur?

Små å söta!!




Stor och vacker, påminer ju som sagt mycket om ett annat katt djur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0