Tradera

Jag vann på Tradera, första akutionen förlorade jag. Det var någon som buda över mig precis innan det gick, jäkligt surt! Så jag blev lite sur... Sen såg jag att det fanns en till auktion på samma program, så då budade jag. Höll noga på tiden in i det sista, satt som värsta nörden o kolla på skärmen, uppdatera kolla. Så jag vann! Så nöjd över det.

Jag buda på Bonniers Trafikskola 2008. För mig som knappt fattar vad jag läser ,eller har väldigt såvrt att ta in vad jag läser, så tror jag detta blir ett himla bra komplment när man ska lära sig. Jag har haft 2004 års upplagga men det har ju hänt lite på 4 år...



Om programmet:
Bonniers Trafikskola 2008 (PC) Årets upplaga av Bonniers Trafikskola har blivit ännu vassare och är det absolut bästa hjälpmedlet på marknaden för dig som går i körkortstankar. Programmet består av mer än 680 teorifrågor, simulerade trafiksituationer som utspelar sig i interaktiva 3D-miljöer och ett helt nytt teoriprov i enlighet med den nya kursplanen för B-körkort i Sverige.

 Bonniers Trafikskola 2008 innehåller dessutom uppdaterad statistik, nya vägmärken och den senaste informationen från Vägverket, STR och Länsstyrelsen; viktig information som du behöver för att klara av körkortsteorin. Utbildningen i Bonniers Trafikskola är uppbyggd av teori, övningar, kontrollfrågor och autentiska teoriprov som hjälper dig en bra bit på vägen till ditt nya körkort. Bonniers

Trafikskola blir aldrig inaktuellt eftersom du kan uppdatera programmet via Internet. Och eftersom all teori berättas och visualiseras på ett pedagogiskt sätt behöver du knappt ens använda dig utav dina teoriböcker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0