Semster Semster!!

(Igår)

Äntligen semster, jag har inte lägtat jätte mycket. För jag har inte vetat vad jag ska längta till. Har ju aldrig haft semster. Men idag tog jag sov morgon, jag och mina små. De sover förvisso nu med, men innan låg den ena med mig i sängen och den andra på stolen. Mysigt! ( Jag som för bara några år sen sa jag ska ADLRIG ha djur!) Hmm.. Läste tidingen, inget jag brukar göra. På "Personligt " var det en rörande artikel om en pojke som gick bort föra året av en olyckshändelse, kommer ihåg att jag läste artikeln då de hände.Suttit vid datorn, och pratat med Malin på msn bla. Har med andra ord inte gjort så mycket.. men det har sin charm det med.

Fint väder, börjar bli hungrig med så ska nog ta fram min paj i frysen som jag kom på att jag hade. 
Satt lite på balkongen och började läsa Linas Kvälls bok 1 och 2, så rolig!! Haha, man kan verkligen känna att man nästan har upplevet tänkt mycket av det hon tänker. Lina är 15år inte så cool.. Väldigt rolig bok, finns som film med. Ska förska hålla mig att läsa ut boken först innan jag ser filmen.

Gick och träna var Lilliana som hade passet ( Cornelias fadder, Viktorias faster) gillar hennes pass, förmodlgien för att de var bland de första jag gick på när jag skulle börja träna. Hon skulle ev komma tillbaka i höst igen och ha pass på fredagarna, då ska jag förska gå! Var lite nya tjejer på passet som jag inte sätt tidigare, en stackare gjorde fel hela tiden. Hon körde verkligen "sin" grej. Det är ju inget fer att anpassa olika övningar efter sig själv, men hon såg mer ut att skada sig själv än att det blev bra.. De andra två hade nog inte tränat så mycket tidigare,  när det gått 10 minuter sa de " Bara 50 min kvar!" själv serajg det oftast som tyvärr bara 50min kvar. Beronde på hur jobbigt det är, snare när man är där när det gått 50min kan man pusta ut, bar strech kvar. Eftersom jag oftast känner mig lite smått mörbultad då efterso majg itne har tränat ordentligt på länge länge.

Så när jag vaknade idag, så kändes det skönt fortfarnde semster. Men med trängisverk över allt. Vill inte veta hur det kommer kännas om några dagar :( Kommer jag kunna gå?? Det gjorde vart fall ont när man låg ner.. Jag måste var en trött människa, jag kan utan problem sova 12h, många dagar i rad... Efter det brukar jag oftast känna mig lite för utvilad.

Hmm.. blåser mycket ute idag, så blir att förska ta tag i saker inne. Ev sitta och läsa på balkongen, ska förska hitta kraften till att städa så det blir rent och fint... Vill bjuda hitt farmor, det var så himla länge sen hon var här. Kanske två år sen? Sist hon var här var när hon lärde mig mangla.. det är lång tid sen. Men om hon ska komma måste det var fint, annars kommer hon klaga så mycket det blir så jobbigt då. Vi har det varken eller, K är mer pendantisk än vad jag är, men tyvärr sädar han ju inte mer för det. Imorgon har ha nemd sesmter, härlgit härligt. Då kan vi äntlgien sticka iväg och bada och göra små utflykter! Men imorgon går lasset till vetrinären på fm, katterna ska på en liten hälsokontroll se så de mår bra. Ev ska de även vaccineras, tycker det är lite onödigt när de är inne katter... men vi får se. Sen ska vi till K's mamma och hälsa på lite. Jag ska ta med mig bullar, då blir hon nöjd! Så ska vi sätta upp lite skåp åt henne. Det är rätt fint hos henne, om jag bodde där skulle jag tapelsera om, och måla om lite, bytta ut vissa lampor, men det är ändå en av de finnst ställen hon har bott på. Har har ju lixom bott överallt i stan, och utkanten...

Sätta på en diskmaskin, göra sig redo för att träna. blir lunchpasset idag i ställt för Li kl 17:30, vi ska iväg när K har kommit hem så då vet jag att jag inte kommer anpassa mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0