Gamla Linköping blev en tripp till Ikea

Igår hade vi tänkt åka till Gamla Linköping, var inget vidare badar väder så strosa omkring där var ju en bra ideé. Jag drog ut färdbeskrivningen dock ej karta... Dumt gjort av mig, för vi åkte runt i samma cirkel tre gånger. Sen la vi ner projektet och åkte till Ikea. Vi är nog de som kan besöka på kortast tid och handla för väldigt lite pengar. Vi går in kollar efter det vi ska ha, köper det och går ut. Enkelt och smidigt... visst jag skulle vilja "kolla" runt lite ibland. Men då tar jag annat sällskap med mig.
Sen åkte vi hem, kolla på kartan vart det låg. Gamal Linköping, mycket enklt att hitta om man svänger av vid rätt avfart!!

Vi ska göra ett nytt försök i helgen eller nästa vecka. Ska ju bli värst skitvädret, jag som vill åka å bada o sola dagarna långa! Idag ska vi och handla med Madde, ska spanna in magen se om den blivit lite större sen sist ( hon är gravid, BF 19 dec)... ev bad i eftermiddag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0