God skolmat idag!!



Vart sen kväll igår, så somna kanske runt tolv, för att gå upp vid kvart i sju. Så lite trött är man nu. Men jag ska inte klaga jag är ju faktiskt ledig imorgon, så jobbar jag bara fredag med. Var på mitt lilla möte igår, tycker alltid mina möten är givande även om de ibland är lite jobbiga. Var på spinning igår med, kändes som fan i rumpan när man scyklade. Men idag har ajg inte kännt av någon träningsvärk alls, å det är ju alltid uppskattat. Jag ligger lite efter med mina Fitness Magazin tidningar, men jag såg att det var en artikel om spinning, den ska jag lusläsa. Såg att de hade bra klädtips med, för oss som svetsas som grisar. Samt en byxa med inbyggd gelé i rumpan för mer komfort?! Kanske något att investera i nästa år?? Låter ju lite larvigt.

Annars var det en lugn kväll igår, råkade säga först och tänka sen. Så det vart lite sårande för K, så kände jag mig ju givets viss apdum efteråt och vart ledsen, för att det vart helt fel, var ju inte så jag menade när det slank ur mig. Annars var kvällen bra, ska verkligen tänka mig för hur jag säger saker. Man vill ju inte såra, eller göra onödiga konflikter.

Idag har varit en vanlig dag på jobbet, väldigt god skolmat för en gångs skull!! Fisk med kall sås, jag gillar ju verkligen fisk så det var toppen. Så mätt som ajg åt mig idag har jag sällan blivit på skolmaten där. Den är lixom inte så vidare god alla gånger. Sen kombinationeran mellan mat + sallad + röror går inte ihop sig alla gånger. Pannbiff med sås, lingon och taztiki?? Klingar inte bra i mina öron, smakar lite konstigt med ihop. Dock fördelen med skolmaten är sallades bordet det blir enklare att ta och äta salld för min del. Eftersom jag är ENORMT dålig på att ha det hemma till måltiderna.

Men vem vet, jag kanske blir bättre med tiden? Allt handlar ju om vana. Trött o seg efter jobbet, mensvärken är med ett faktum hoppas att värktabletten ska kicka igång snart. Vi ska bege oss till farmor snart för kvällsfika. Samt hämta lite blommer och kravs som jag/vi har fått av lilla farmor. Ha en trevlig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0