Vunnit på postkodlotteriet

http://www.postkodlotteriet.se/

Idag när jag skulle kolla mitt personkonto såg jag att jag hade fått en insättning från Postkodlotteriet, första tanken var har det blivit fel? Sen kolla jag på deras sida och såg att K hade vunnit och drog slutsatsen att jag med hade gjort det. Förviso "bara" 150kr,räffa jag t men ändå. För min del var de välbehövliga, har ju haft shopping skorna på så det är inte alls för mycket pengar där.

Har bestämt mig för att gå på Cissis sexparty imorgon med, ska blir rätt kul. Var länge sen träffa tjejerna, Angelica o co kommer ju med. Så nej blir nog ett bra avslut på jobb veckan. Kommer inte bli så sent för mig, ska heller inte bli så berusad har jag tänkt eftersom vi ska till Eskelstuna på söndag för att hälsa på K's moster med hans mamma.

Nej nu är det dax att åka till jobbet, helt själv ikväll... både skönt och mindre skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0