Trädgrå´n med jobbet

Igår var vi på Trädgår'n med jobbet. Trevligt, även om det ibland blir lite stelt. Men det bästa var när Louise berätta vad hon störde sig på sin kille. Då flamsa vi rejällt, skratta så jag fick ont i huvudet.  Jag drack bara två cider, kände inte för att dricka så värst det var måndag och med jobbet. När jag går ut med brudarna blir det ju nästan jämt as kalas. Dock trevligt när man kan ha roligt ändå. Nästan alla kom från jobbet, Emelie med som är mammaledig. Så alla utan 3 pers klom kul, eftersom vi sällan brukar kunna träffas alla på en gång, alltid är det någon som ska jobba.

Jag gick hem vid halv nio, då började jag bli trött och lite frusen. Eftersom jag skulle gå hem med vill man ju inte att det blir allt för sent heller. Fick hucudvärk på kvällen, så såg på Lyxfällan med K ,sen gick vi och sov. Jag vaknade vid nio, sovit 12 timmar. Så nu har jag väl sovit i fatt de som saknades från helgen.

Ledig idag så blir ltie städning, och sånt idag. Det behövs, det är inte det att det ser ut som fan, men man känner att golvet behövs damsugas, smulor.. Toaletten behöver en genom körare, så lika bra att passa på idag medan man hr tid. Tänkte gå å träna ikväll med, var länge sen så det behövs verkligen.

Ska sms Jejje med och fråga om hon vill gå på Rix Fm med mig, eller om hon slutar sent. Tror nämligen hon är ledig imorgon :o)

Ska lägga upp lite bilder från helgen med :o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0