Målat,och träffat E

Idag har jag träffat Emmelie, vi var en snabbis på stan. Kolla efter skor till mig, hitta inga som passa. Så blir att anväda de gamla till Bröllopet, känns som enklaste lösningen. Tyvärr.

Sen cykla jag  hem till pappa och Gerd, myste lite med deras katt. Jätte söt är hon! Efter det blev det målning, målade in sidan på balkongen, det gick rätt bra tyckte jag. Hade 1,5l flaska med vatten, det gick ner alltihoppa, behövdes. Så nu fick mna lite mera färg än vad man hade innan :)

På eftermiddagen/kvällen cyklade jag hem, då hade jag giviet upp för dagen. Blir ju trots allt långtråkigt att måla och tvätta det som behövs innan målning. Fick mat där så det var ju en fördel :)

Hmm.. Hade fått hem Bonniers Trafikskola igår med, så det installerade jag och testa. Mycket bra, vissa saker var lite svåra att koppla bara, men det funkar när man väl fatta hur man skulle göra. Det är ju olika övningar i programmet.

Nu ska vi åka o handla snart, kvälls handling. Blir väl en korv innan det är nästan våran standard. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0