Jobba 7 dagar i sträck, =0(

Så fick man jobba sjudagar, inte kul alls! Men vad gör man. Kan väl gläjda mig åt att imorgon som hade varit min lediga dag, så får jag ta sovmorgon. Problemet är bara att jag måste tvätta så måste ändå gå upp vid sju för att då allt klart, eftersom jag ska iväg med mamma till stan. Jag måste verkligen gå till stan med, eftersom jag ska köpa Li's present, Kolal efter en kläning till Carins fest. Framkalla lite kort.. mm

Kommer väl vara helt j*vla paj på måndag när jag är ledig. Jag hade sätt fram emot att var ledig imrogon gå på cardio/pump och yoga, så blir det alltså inte!!!! Trist, men alla ev lösningar var gjorda och inget funkade så jag hade blivit inbeordrad ändå om jag inte sa ja, får ju Kvalificerad övertid, alltid något.

Hmm, så är det ibland. Nästa vecka börjar jag mitt längsta intro ever. Typ på ett halvår, men lär ju särkert inte bli så eftersom en i den gruppen har problem med ryggen. Mycket problem, så lär väl jag få börja jobba där tidigare... Skulle inte förvåna mig alls.

Trött o seg som bara den, ska förska slita mig för att planera en matsedel. För jag står inte ut med att ha det som vi har det nu, det funkar ju inte med min nya grej lixom.. För det krävs struktur!

Baj baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0