newkid - gör det för

En låt som går rätt ofta på P3 just nu
Ett försök till att hitta rätt texte var rätt svårt, detta var det bästa jag hitta på text.nu
*baby äru med oss lyft ditt |glas mot skyn, (skyn)
göre för mig och min familj måste lyckas medrrä
eller få |bra betyg (tyg), och jag fakka de där på högstadiet
klart vi blir peppade |av musik (sik), du vet vart vi styr??? (styr)
RRRRRAKT MOT SKYN! som jet plan u dii
*säg mig baby eru |också drunk på fulla muggar, mowda när min tunga rullar
|äre huck, svär jag huckar lugna puckar
manen hatare |hatar tanken av att se mig berömd
men istället för att hata så dom borde svälja sin stolt-het ge mig beröm, 
baby jag lever min |DRÖM!
*
.höööö, rrnäst in till chock najs men
|jag är inte nöjd tills jag är bästis med spotlightsen!
svär-så baby medans du rör din göt
.låt mig berätta vem jag gör det för
*jag göre för mig själv, jag göre för min stad
göre för mina bwois jag göre för mitt lag
göre för baseline hela dagen varje dag
jag göre för mina fans så eru med oss lyft ditt glas och skrik
ohohohoh
*ger du mig löv, EY
ger jag dig löv, back!
*mannen d fullgas, såre går ner här, och det syns nog på min swag
|multitalent ge mig 5 om du e med mig på min väg
.rrlivsstilen klär mig är med min guzz och mitt pack e
|ute och snurrar på natten... rrfull fräs, god|damn 
*.jag är inte störst än, (än) men jag kommer vara störst sen (sen)
.baby görl jag ger dig löv men menar inte sånt som faller ner på hösten
.... är sjuk tacksam för
allt ni gör de er vi maxar för

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0