Trevlig föddelsedag med mat å bio

Igår så fira vi min födelsedag med att gå till Texas Long Horn det fanns mycket som lätt gott på menyn, dock lätt mycket som det var stora portioner. Vi som var där var Herr och Fru Svanström, samt Herr och Fru Colvéus.



Vi som var där:
Linda & Johan, Kristian, Mattias & Katarina

Vi börja med att beställa in dricka Herrarna tog olika öl, jag tog Margarita de andra två tog alkoholfritt. Sen gick vi på och beställde varmrätter  till bordet kom BBQ RIBS, ”LADIES” RIB-EYE 200 GR, NEW YORK CUT 200 GR och TEXAS STYLE HAMBURGERS SMOKEHOUSE. Samt en och annan "side order".



SMOKEHOUSE
med majskolv. Detta var smaskens.

Maten smakade ljuvligt och alla var vi nöjda och belåtna med våran mat. Upplevde att de var väldigt service inriktade på ett positivt sätt, kom och fråga så alla var nöjda och om det smakade bra. Så det kändes bra, extra STORT plus för toan som var väldigt fräsch. Efter maten sved det i våran efterrätts tarm, så det blev té och kaffe och Pecannötspaj, glass och chokladsås och OREO COOKIE CREAM. Gott gott och magen höll på att sprica den  var full proppad.


Efter den goda och trevliga middagen gick vi (Jag å Kristian + Kina och Mattias) ner till bion. Där vi skulle se Alice in Wonderland i 3D. Jag hade gjort lite knas när jag hade bokat biljetterna men det löste sig, så vi fick fyra platser på en kort sida. Man fick ha på sig sådan där snygga 3D- brillor, har man som jag glasögon under så känns det lite obekvämt för att de sitter inte bra på näsan.  Jag tror jag missa massor med 3D effekter pga av min nedsatta syn men jag inte. Kristian såg massor med saker som jag var lite osäker eller säker på om jag hade sätt eller inte.

Godis till filmen hade jag ju fått från jobbar kompisarna i min present men jag var så mätt i magen så det slank ändas ner några stycken bitar. Jag tyckte filmen var bra, men jag har sätt bättre filmer också. Men 3D effekterna gjorde mycket!! Det ryktas ju om att Titanic ska bli 3D, kan bli jäkligt häftigt.

Sneak peek

En längre trailer på engelska


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0