Städ och fix förmiddag

Väckar klockan ringde vid 06:45 imorse trots att jag börjar jobba klockan 14:00. Men jag hade satt upp tvätt tid vid sju, men det är ju rätt ljust när man vaknar nu så det kändes inte svårt att gå upp. Jag har ju vaknat vid 8 tiden nu när jag varit ledig ändå. (Ibland kan jag ju sova till 10 utan problem.)

Nu är klockan snart elva och tvätten är klar, väntar på att den ska torka bara. Damusugningen är fixad ( det är normalt sätt K´s uppgift men jag tänkte att han blir lite glad när det är fint här hemma, skönt att ha det fix och färdigt när man ska jobba ihelgen) Så det som står på schemat nu är städa toa/badrum och fixa lite i köket. Baka till fredags fikat.

Men det ska nog gå att ordna, så baj baj. Har inte tid att sitta och dröna mer. Men det är skönt att man har fått mycket gjort, ett skäll till att gå upp tidigare oftare kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0