Investerat i en billig livförsäkring

Har investerat i en cykelhjälm

Idag var vi på en mini shopping turné, då åkte vi bl.a förbi Sportex då inhandlades denna snygga hjälm från märket Peakpart. Det fanns ju många att välja på men jag vill ha någorlunda neutral, det blå passar bra eftersom cykeln är knallblå! Det som fattas nu är bara en pakethållare, jag fick inte köpa det för K som ska montera fast den vill se hur det såg ut på cykeln först även om jag hade gissar rätt på vilken vi skulle ha. Det var ju bara att kolla på likande märken. Men men det får inhandlas i veckan. Så är det bara att börja cykla till jobbet sen få lite extra motion så där 8km tur och retur.

Det är egentligen inte särskilt snyggt att ha hjälp, men det är värt det om något händer. Att de skulle vara jätte pinsamt har lixom gått över lite gran. Så det är bara att sätta den på huvudet och se glad ut och hoppas man inspirerar andra att göra likadant. Cykelhjälm är desamma som en billig livförsäkring!

Min blåa riddare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0