Vägskyltar

Igår var jag duktig och gick till körskolan för att plugga lite. Satt och kämpa med att få fas B grön men det gick s där. Förhoppnings viss blir den grön nästa gång. Så jag gick över till att träna på skyltar istället det var nästan lite roligt faktiskt. Kul med lite variation åtminstone.

Tränade på "Varnings skyltar" och Väjningsplikts skyltar. Man kunde helt klart mer än vad man trode, det är ju rätt logiskt ibland. Så nu börjar ajg känna mig lite mera laddad för det är med pluggande av teorin vilket är bra. För jag behöver sitta med det ofta och mycket. Så ska åka ditt efter jobbet imorgon tänkte jag så jag får lite gjort.

Det är ju som alltid mycket enklare att göra det någon annanstans än hemma. För hemma finns så mycket annat som lockar tyvärr. Min första körlektion på länge skulle var den 20 jan, men tyvärr så fick ajg avboka den eftersom jag fått ändrade arbetstider. Sånt som händer, men snart drar det igång igen spännade och läskigt att testa att köra när det är halt ute.
Skyltar med nya begrepp?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0