Sagt upp medlemskapet

Tjejernas Athenans logga

Idag gick jag och sa upp träningskortet på Athena, jag hade inte flytt precis. När jag kom ditt så var det en av massörena som stod i kassan och hon visste inte hur man gick till väga. Lite jobbigt eftersom den personen och jag har kommit varndra "nära". De två som jobbar mer i recpetionen var inte där så jag fick komma tillbaka vid 12 tiden.

Så jag passa på att gå till körskolan eftersom jag behövde ha ett nytt "körschema" samt att det skadar aldrig att sitta och göra lite provn på datorn, fick grönt för Fas A idag med så det var roligt. En gjorde många kvar, men det är väl bara att åka ditt och sätta sig helt eneklt efter jobbet.

Böckerna körskoaln anväder sig av



Sen efter en och halv timme på körskolan så gick jag tillbaka då var det de två vanliga recpetionisterna, så jag skrev under. Så nu är det gjort!! Medlemskapet på Athena är uppsagt de kommer dra pengar nu den 25:e så klart, men det är sista dragningen. Känns lite läskigt men det kommer bli bra. Detta är början på något nytt! Blir att bli medlem på S.A.T.S i slutet av jan början på feb. Det får bli lite dubbelt helt enekelt.

Men jag har ju jobbat mycket storhelg på kommande lön så det ger ju lite extra cashing i kassan. Igår beställde jag första bocken ur Twillight serien med, så kan man ha något att slö läsa. Jag gillar ju filmen väldigtmycket så det kanske gör att man älskar böckerna?

Min frys såg inte ut så här!!


Ledig dag idag, så förutom uppsägning av medlemskapet så har jag passat på att frosta av frysen, vilket behövdes!! Tror inte jag gjorde det förra året, så det var ett bra tag sen sist. Sen är det ju allt anant man bör ta tag i när man är ledig som tvätten, lite damsugning ska det med bli i under eftermiddagen. Gillar inte denna årstid när det kommer till allt grus man får in och golvet som blir skitigt på noll tid pga av snön man får med sig in. Även omv i har en dörrmata så kommer det ju skit utan för liksom.  Men skönt sen när det blir klart!

Blir en väldigt sen lunch med idag, snare middags tid. Gör fläskkottleter i ugnen med sambaolek, vitlök och soaja samt grädde och creamfracih . Som jag tror kan bli riktigt gott, så det börjar väl bli dags att sätta på riset till det hela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0