Grisvecka plus pyssel

Så var gris veckan avslutad för den här gången. Vad är en gris vecka?? En vecka med mer jobb än ledighet, vill säga att man jobbar 6/7 dagar, så av 8 dagar har jag nu jobbat 7. Men så är det ibland, och det är bara att bäska med. För det kommer bättre vecker efter åt! Jag är ledig imorgon vilket ska bli himla najs, plus ledig i helgen som kommer.
Inget mig emot faktiskt.

Tur man har ett bra jobb som man trivs med, annars skulle man nog inte orka med allt för många dagar. Jag får ju pyssla på arbetstid om den man pysslar med är pyssel sugen vill säga. Det är ju faktiskt lite lyxigt ;) Jag gillar att pyssla, har väl alltid varit en pyssel tjej. Men när man blev äldre tappade man lixom bort det där avkopplande som det är med pyssel. Senaste pysslet var nog fotoalbumen jag gav bort i julklapp.  Men jag skulle vilja att jag tog mig mer tid för pyssel, och köpte hem så man kan pyssla lite mer. Det finnsju massor med bra bloggar som insperar till rolig pyssel.
Bloggar
Inredning & Pyssel

Pyssla Mera

My own home

Annas Pyssel

Andra insperande sidor

Martha Stewart

Skapligt enklet

Pyssel.net - Sidan för pyssliga själar

Pyssel för barn och vuxna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0