Varningsmärken och en fas avklarad!



Vet du vad dessa varningsmärken betyder??

Åkte till körskolan efter jobbet, så idag kan jag även bocka av Fas Fordon. Yes! *lycka* Det tar sig allt, nu är det "bara" Fas Repetition och Slutprov kvar. Bara= man måste klara repetitions fasen 3ggr, och där kommer många frågor man har haft svårt med. Med andra ord det kommer ta ett tag innan det blir grönt!

Jag åker ju mycket taxi i mitt jobb, förut har man mer åkt med. Nu åker jag med på ett helt annat sätt upptäcker vägskyltar som man kanske inte normalt sätt ser i stan. Så kan det ju komma en ny skylt som man inte har sätt förrut som man vill ta reda på vart den betyder. Det är lite roligt att man ser något annat när man har mer kunskap.

Uppdatera dina kunskaper om vägmärken här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0