Privat sömerska



Fredag och äntligen ledig helg igen! Tycker veckorna går rätt fort, vi är inne i mitten på febuari och snart är mars månad här. Ibland rullar allt på lite för snabbt, man hinner inte lixom stanna upp och uppskatta allt man har. Men eftersom jag är fredags trött så är jag nöjd med att arbetsdagen tog slut vid tre tiden.

Väntar på om Sara sak höra av sig och ta en tripp till S.A.T.S är ju alltid trevligt med sällskap när man tränar. ( det pep till i mobilen och träningen blir omen timme) Men vi får se hur det blir i vilket fall som helst ska jag träna i helgen. Lika bra att passa på när man ändå har tid. Man bli ju piggare av att träna även om man känner sig trött först.

I helgen är det inget planerat mer än att städa riktigt ordentligt, golvet i hallen ser ju för jävligt ut pga av grus och smuts som man drar med in från snön. Annars inget planerat vi ta det som det kommer, skönt det med. Ska en sväng till Farmor imorgon tänkte jag. Jag har lämnat in byxor för lagning och uppläggning, så det är dax att hämta det. Malin när inte farmor kan längre då blir du min privata sömerska, för det är inte min grej inte än vart fall.

Farmor längst till höger, syster och ex svägerska från vänster

Farmor är ju ändå 90 år, så man kan ju inte kräva att hon ska fixa och dona med mina trasiga byxor i egentligen dt är bara det att hon är så snäll så hon gör det ändå. Tur att lilla farmor är vi god hälsa!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0