GB´s glassnyheter



Med våren kommer glassen. Jag är ett glassmonster så jag älska att äta glass, speciellt på våren/sommaren då det är säsong jag har hunnit testa två av GB's nykomlingar.


Magnum Gold och B&J's Peanut Butter Cookie Dough

Jag gillade inte Magnum Gold så mycket kolasåsen smakade lite för syntetiskt ( man är ju van vid hemma gjord) häftigt dock var den guldklädda chokladen, då den gjorde att det glittra vid munnen och vart man nu fick chokladen. 

Medan Ben & Jerrys senaste har jag hunnit ätit två stycken av redan nu, den gillar jag mycket! Det är en rätt mättande glass, jordnötssmöret smakar mycket jordnöt och lite salt precis som det ska göra. Choklad överdraget är krispigt och fyllig choklad smak. Denna glass har jag ännu inte fått nog av. Men det finns fortfarande många glassar att testa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0