Trötter heter jag!

Trött tröttare tröttast.... Det är precis så jag känner mig. Att jag ska jobba 4 dagar till är inget vi pratar om just nu tack! Tack och lov för de oregelbundna tiderna!! Hur skulle man annars orka jobba 6-7 dagar i rad?  Det skulle inte var kul att jobba t.ex. 06:45- 16 i så många dagar precis som att det skulle inte var kul att jobba 14-22. För det är ungefär så mina tider ser ut, med viss modifikation vissa dagar och veckor.

Man blir helt enkelt lite trött när man har jobbat lördag kväll och söndag dag, det har varit rätt mycket fart och fl'kt på jobbet blandat med stillhet och lugn vilket tar ut sin rätt så här på kvällen. Men imorgon har jag "bara" p- möte 15-20 det är helt okey.

Tanken är att jag ska gå och träna på fm, och gå till körskolan för att köpa teorin åtminstone. Så jag kan börja med den på onsdagarna då de lärarleda lektionerna är. ( Måste ändra och trixa lite på mina tider jobbar ju nästan jämt 13-22 då, men de är snälla på jobbet som ställer upp och byter för denna goda sak)

Snart börjar Kändisdjungeln det var väl så där, hade nog för väntat mig något annat. Mer som Robinson typ. Det jag ser fram emot är dock Kommissarien och Havet- den du inte ser baserad på Mari Jungstedts böcker.

Skriver mer imorgon om det blir tid till det, men det blir det nog!

Nu intas soffläge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0