Snöglober på Ebay!

 

 

Min samling hittils

Min smaling bakifrån

 


Jag satt o kolla lite på Tradera efter snökulor ( Snöglobe), ni vet en glas bubbla som man skakar på :) Jag är barnsligt förtjust i dem har alltid varit men har även nu börjat smalat på dem. De ska bli som Mormors äggkoppar, ni som vet så har min mormor sjukt många olika ägg koppar de har gjort en glasmonter med dem på hennes seniro boende.

Vart fall på tradera hade de fyra stycken med de kosta runt 30kr st eftersom det var speldosa i, så kom jag på att på Ebay där borde det ju finnas en hel del. Åh gisses, om jag hade rätt. Det var ju rena mekkat för mig!!! Fanns de som både kosta runt en 10':a och de som kosta över 1000kr. Lyckan var totalt där ett tag. K's vän Henka brukar handla en del från Ebay, så jag får väl prata med honom hur det går till. Känns ju lite läskigt när det är utomlads... Så får läsa på om PayPal


Nightmare befor christmas halloweentown

snowglobe 2003
Pris: 2 352,32 kr



SNOWGLOBE DISNEY - LA BELLE & LA BETE

Pris: 1 175,38 kr


BNIB DISNEY JIMINY CRICKET RADIO MUSICAL SNOW GLOBE NEW

Pris: 1 082,07 kr



DISNEY STORE TINKERBELL FAIRIES GOLDEN SNOWGLOBE-NEW

Pris: 940,85 kr



Little Mermaid Ariel & Flounder Musical Snowglobe

Pirs: 578,96 kr



DISNEY TINKERBELL LANTERN LIGHTED MUSICAL SNOWGLOBE WITH BLOWER

Pris: 578,96 kr


Disney Tinker Bell Christmas Tree Snowglobe Ornament

Pris: 405,25 kr




Disney NBC Jack Skellington Nightmare 2-faced Snowglobe

Pris: 405,25 kr



Dreamsicle Snow Globe Snowglobe w Balloon and Cherubs

Pris: 7,17 kr

Disney Winnie The pooh Eeyore snow / water globe

Pris: 11,86 kr



XMAS WINE BOTTLE STOPPER WITH SNOW GLOBE

Pris: 23,84 kr



BEAUTIFUL GOLDEN ANGEL MUSICAL SNOW GLOBE - & IT WORKS

Pris: 36,12 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0