Blivande häst tjej?



Åh så trött jag är... Det var skönt att vara tillbaka på jobbet. Tisdagar innebär ju ridning vilket är rätt mysigt. Idag hade jag äran att rida. Gick fin fint. Blir lite bättre för varje gång, jag sa att jag aldrig skulle börja rida privat. Men ärligt känner jag att jag kan vara tvungen att tillbaka det en vacker dag. För det är rätt mysigt och häftigt. Jag vill påvisa att jag enbart sitter på en häst på tisdagarna sen är det en som leder hästen och två personal på sidorna om hästen. Det känns säkert!

Men jag funderar på att köpa in lite rid outfite, så man slipper slita på sina "egna" kläder. Förra vintern hade jag en gamla dumjacka som var för liten. Kändes inte bekvämt, jag såg verkligen ut som en uppstoppad korv. Jag har kvar jackan som nöd plagg även detta år. Till det ett par utslitna kängor. Det skulle kännas mycket roligare med lite nytt, som man dock inte behöver vara så rädd över.

Såg att Netto hade en drive för ett tag sedan om man vill köra budget budget altv. Men har tänkt att min kusin ska få ta med mig till någon sån där affär, jag är inte så kunnig inom området. Borde ju ifor finnas massor på nätet?? Det fanns mycket på nätet. Men sånt där behövs testat för att se hur det sitter ... så kusin vi får boka in något!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0