Två nya böcker

Förra veckan så klickade jag hem Åse av Denise Rudberg eftersom "Matilde" var utläst. Åse är sista bocken av en lös triologi av Rudberg. När jag väl får ro älskar jag att läsa, förrut  har det mest varit självbiografier men jag ha fastnat för dessa chic- lick böckerna lätt lästa och roande.

Prov läs ett kapitel ur Åse?

Den andra boken är en kost bok, LCHF är grundsten i denna kostbok av Sten Sture Skaldeman Så här står det på

Kolla på Skaldemans hemsida, där han har lagt förre och efter kort, nu får hela han plats i ett byxben av sina förra brallor. Det är viktnedgång det!!

Bokus om boken

Ät dig ner i vikt : praktisk viktminskning för feta män och runda kvinnor:

Bantningsböcker finns det gott om. Det som gör denna bok unik är att den är en praktiskt fungerande handbok för gravt överviktiga. Den är nämligen skriven av en författare som gått ner mer än 60 kilo och behållit sina nya vikt. Efter decennier av övervikt har han återgått till att äta den föda som vi är avsedda att äta. Nu väger han som han gjorde för fyrtio år sedan. "Jag har återvunnit mitt liv", säger han. "Jag vet hur man gör och nu är det min uppgift att sprida den kunskapen till andra".

Nu har man lite läsning för veckan och kommande veckor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0