ToDay

Efter att ha jobbat sexdagar i rad var det väldigt skönt att gå hem igår efter två timmar över tid. Så idag blev det sovmorgon, vaknade innan klockan skulle ringa som var ställd på nio.

Kl 11:00 hade jag tid hos BM för nytt recpet av p-piller, och en unersökning. När man äter p- piller rekomnderas det att man undersöer sig varnat år. Allt såg fin fint ut. Jag hade förberätt mig på att hon kanske skulle gå på lite om min vikt för det brukar de göra. Men hon sa inget hon fråga mig om vikt, längd tog fram BMI kartan och då sa jag bara lugnt ja, jag har ju väldigt högt BMI. Sen var det inga mer diskussioner om det där. Tyckte jag var skönt. Det är ändå en knäslg punkt hur mycket jag än kanske för nekar det hela.

Sen åkte vi en sväng till ICA Maxi för att köpa det som saknades till middagen. Min favorit rätt stekt fisk, med tomat och purjo sås och potatis. Mums!! Nu har vi pecis ätit så, fiskarn är fiskar sugen så nu ska vi åka ut till Bränntorp. Där pappa och Gerd har sommarstugan där finns det en sjö som man får fiska i. Själv tänkte jag ta med mig en bok. Det blir lite låntråkigt att bar sitta och kolla på. Sist plockade jag en liter lingon när han fiskade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0