Sjukling


Jomen visst!
Blev jag förkyld, optimstiks som jag var så tänkte jag att jag kunde gå till jobbet idag. Sluta med att jag var där ca 3h sen gick jag hem. Eller vart hemskickad, jag känner mig inte ett dug fräch, svettas som en gris. Halsen är tjock, näsan täppt. Kroppstemen känns hög men är normal pga febernedsättande.

Så nu blir det väl att ringa återbud till Kräftskivan och pappas kalas. Är jag så här så vill jag inte smitta ner någon liten eller någon gamal och skör. Men lugn det är bara en förkylning, ingen svininflensa. Nu blir det en sval dusch och sen tv eller bok. Med ett stort glas juce!!

Kommentarer
Postat av: Ella

Usch så tråkigt att höra :( var så det började för mig. Krya på dig :)!

2009-09-02 @ 19:31:23
URL: http://ellaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0