Självömkan är stor nu!

Uhh, idag känner jag mig ynklig och tycker vldigt synd om mig själv.

Förkylingen sitter i, kroppstemarpturen åker berg och dalbana. Som om inte förkylingen var nog har jag även fått mensvärk uppe på detta.

Kan det bli värre?!! Ja man ska ju aldrig säga aldrig, ingen kräftskiva blir det vart fall ringde redan igår och lämna återbud. Som jag känner mig just nu känns det rätt skönt att jag är sjukskriven hela helgen så man är på topp nästa vecka i stället. Tror jag hade feber i natt med eftersom jag vakna upp och var blött på kuden, så snart jag börjar svettas mindre blir det nya fräscha lakarna!

Det var allt för nu, ska värma vete kudden och lägga mig ner och fortsätta tycka synd om mig själv!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0