Helgens Top 3


Här kommer mina top 3 bilder från helgen!!




Fredags

Ute vid Bränntorp, Pappas landställe. Gick ner till sjön för att Krisita vill fiska, då vara jag bara tvugenen att fota för det var så fin solnedgång. Hitta även en funktion som hette "Solnedgång" så jag fick många fina bilder som bevarde färgen på himlen.



Lördags

Var vi barnvakt till Angelica i ca 5 timmar för att mamma och pappa hade saker att göra. Det gick jätte bra, vi tog en härlig promenad i Folkparken. Tycker Kristians stil att ge väling på ser lite för bekväm ut =oP



Söndag

Malin och jag åkte till hennes mammas land på Ummareö ( St: Annas skärgård) för att plocka  lingon. Som ni ser på bilden så variarde storleken på lingonen rätt mycket!! Totalt fick vi ihop runt 5 liter. Vi passa på så jag fick övningsköra med, på lilla vägen saml som attan var den. Ditt och tillbaka. Gick rätt bra, - att jag höll på att köra i diket vid ett möte, bländad av solen så då kom jag tydligen lite föränra bergkanten. Bort sätt från den gick det rätt bra, mwen förhopnigsviss blir det bättre och bättre för varje gång. Min hastghet v ar runt 20k/h... :)


En väldigt bra helg helt enkelt, tre dagars ledighet var helt behövligt.
Nu väntar en vecka med 6 dagars arbete. Men änså länge är det fortfarnde söndag och ledigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0