Har fått ett "körschema" :)

 

Nu har jag varit på körskolan och fått ett "körschema" de har matchat mitt jobb schema för att se när det skulle funka och köra. Men nu när jag kollat på det och skrivit in det i almanackan och räknat på det så inser man rätt snabbt att man måste justera det en aning. För jag har inte råd att lägga 5200kr i månaden på körkortet det är lite väl mycket pengar. Så blir att kolla över det för att se vart man kan ta bort och ändra lite. De har ju lagt många dubbel lektioner, vissa veckor har de planerat in 3 st körtillfällen. Jag hade tänkt mig 1-2 per vecka. För att få det att gå ihop rent ekonomiskt. Men behöver ett par ögon till för att få hjälp att se hur man kan göra så har skickat ett sms till E...

Hon som har lagt in körlektionerna sa att det var bättre att planera för många än för lite så de kanske räknar med att man avbokar några?? Ah det där ordnar upp sig. Imorgon är första teori lektionen med lärare. De hade bytt dag till tisdagarna vilket för mig innebär toppen!! Kunde alla tisdagar utan 1, men den kan man ju alltid gå på en annan gång.

Den 28:e är första körlektionen så håller Er inomhus på förmiddagen, nej vars. Räknar med att jag kommer få köra uppe på Himmelstalund faktiskt där det är så lite trafik som möjligt.

Fortsättning följer, kul att det är igång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0