Erik Linder


Jag har lagt in lite "ny" musik i mobilen, Bl.a Erik Linders album -Innifrån
Stod och lyssna på det när jag vänta på spårvagnen samt åkte spåris.
Det är en väldigt trevlig skiva med lunga coverlåtar på svenska kända låtar.

Här kommer mitt urval med Erik's varison samt orginal.

Lars Winnerbäck -

Kom Änglar (Studio Version)

VS

Erik Linder - Kom änglar

Marie Fredriksson - Tro

VS

Erik Linder - Tro

Orup - Regn hos mig

VS

Erik Linder - Regn hos mig

Grace - Inga kan älska som vi

VS

Erik Linder - Ingen Kan Älska Som Vi (Sommarkrysset 2009)

Kent - Utan Dina Andetag

VS

Erik Linder - Utan dina andetag

 

BONUS Låt!

Sinead O'Connor -In this heart

VS

Erik Linder - In this Heart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0