Håll Er inne idag!



Helgen har gått, skönt för mig eftersom det innebär ledig måndag. Jag hade sovande jour med på jobbet i helgen så det innebär att man är rätt länge på jobbet lördag från klockan 14 till söndag klockan 16.  Men jag fick sova, sover oftast väldigt bra på jobbet så det stör mig inte så mycket att sova jour.

Men man var ju helt färdig igår när man kom hem. Dagens planer är att tvätta, hade hoppats på att jag kunde börja tvätta nu innan min tvättid men då var det något smartskalle som hade tagit tvättstugan utan att boka upp sig. Så det får bli att ta tag i det där i eftermiddag. Sen det mest spännande och roliga gå till körskolan för en dubbel lektion. Så vid ett tiden kanske ni ska hålla Er inne? Haha nja tror jag kommer få köra uppe på Himmelstalund faktiskt. Vi får se hur det går... Har körlektion på fredag igen.

Nästa vecka ska jag/vi åka till Ullared det ska faktiskt bli rätt roligt. Jag har inte varit där på säkert 4-5år. Har enbart varit där en ända gång med för den delen. Vi som ska åka är kusin Katarina och Linda, super mysigt kommer det nog bli. Vi ska sova över, äta lite gott och ha det trevligt. Vad det gäller shopping så kommer det inte brännas allt för  mycket pengar men lite gran, ska skriva en lista på saker som behövs och på ev julklappar till de senaste tillskotten.

Gråmulet, märks att det börjar bli höst väder. Det är lite mysigt på sitt sätt, man kan ligga och läsa, tända ljus. Mysa lite mer. Samtidigt som man uppskattar solglimtarna desto mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0