Yes! Äntligen fick jag min efterlängtade tjänst!

Till mig som får min tillsvidare tjänst från 091101

 

Så äntligen hade dessa 722 vikarie dagarna gått, min chef hade tidigare sagt att jag skulle få min fasta tjänst i januari, så nu vart det 3 månader tidigare :) Papprena är signerade och klara, så nu kan inget hända. Jätte roligt jag vart nästan lite rörd av stundens allvar.  Detta är ju lite stort eftersom detta öppnar upp till så mycket, man kan ta lån. Man kan flytta, man kan köpa sig en lägenhet eller bostadsrätt eftersom man kan ta lån.

Det är en trygghet att ha jobb, skulle man vilja skaffa barn så har man ett jobb att gå tillbaka till. Händer det något på jobbet så har man ju ändå anställning i Kommunen och den är stor och har många möjligheter till utveckling.

Så har ligger det till, jag har alltså fått en tillsvidare tjänst inom Norrköpings Kommun, jag har inte en fast tjänst på Kattrumsvägen där jag jobbar. Utan kommer fortsätta gå på det vikariat jag går på nu. Skulle det hända något att hon jag går för vill komma tillbaka och jobba 100% så blir jag övertalig, jag blir rörlig inom Norrköpings Kommun vilket gör att man kan bli omplacerad. Det kan var så att jag blir erbjuden fast tjänst någon annanstans inom Kommunen ( dock högst otroligt i dessa kris tider) då får jag tacka nej om jag vill. Vilket känns bra, eftersom jag trivs på jobbet.

En lycklig My helt enkelt!!


Kommentarer
Postat av: Katarina

Grattis!! Vad kul! Äntligen! Massor med kramar :O)

2009-10-29 @ 09:13:29
Postat av: Ella

Grattis verkligen! Jättekul ju! :)

2009-10-29 @ 23:18:14
URL: http://ellaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0