Tagit Anti - Knorr



Idag har jag varit och tagit vaccination mot " den nya influensan", svininfluensan. Jag tillhör vårdpersonal - personlig assistent vilket gör att om vi vill så får vi vaccinera oss nu, tillsammans med vuxna i riskgrupp 1, ex de som har astma, hjärta och kärlkramp eller dylk. När jag kom var det nr 22, jag fick 42!! Så plocka upp mobilen och satt i lurarna för att lyssna på musik så länge. Det tog kanske 15-20min att vänta eftersom  att många hade gått, eller gått över till vaccinations ställe nr 2 så gick det ju fort ibland när ingen fanns. Sticket kändes, och det kändes lite "ont" när de sprutade in vaccinet. Det liksom sved till lite. Men inget större fara tyckte jag. Nu på kvällen kliar det lite där de stack, plus att det är lite varmt och börjar kännas lite tungt i armen. De biverkningarna som de flesta jag har hört har haft. Så länge det inte blir värre kvittar det ju. Fortsättning följer med andra ord ...




Hoppas inte jag ser ut så här imorgon,
hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0