Måndags göra!



Jag hade tvätt tid med start klockan 07:00 imorse. Men jag orkade inte riktigt så jag låg kvar i sängen till 08:30, normalt sätt är det sällan någon annan tvättar efter än. Men idag var det grannen under som satt uppsig, attans så bara att sortera tvätten och tvätta det viktigaste först för att sen ta detandra .Får med andra ord tvätta en eller två gånger till i veckan. Om det inte blir körning på onsdag kan man ju tvätta då innan jobbet. Jag tvättar i regel en gång i vekcna så det hinner ju inte bli jätte mycket tvätt som tur är.

På dagens schema står även städa kylen! Lika bra att ta det nu när det änstan är eko i den, den behöver få sig en omgång. Sist jag gjorde det var väl innan vi åkte på semster i sommars. Skulle behöva frosta av frysen med men det får bli när det bli minusgrader så inte allt blir förstört i frysen, förvisso inte så mycket i den men ändå.

Sen har jag lovat en lunch till mamma med, vi ska även kolla på julklapp till kusinbarnet Alvin. Vad det gäller mina julklappar så tror jag inte att jag kommer behöva springa på stan så jätte mycket om jag har tur. Lite små fix och lite klappar. Men en hel del är redan köpt sen Ullared. Plus att sen är det lite julklappar som ska pysslas ihop. Tror även att jag kommer köpa en del klappar från nätet. Har hittat lite sider som jag tycker är bra. Tipsar om de i ett annat jul inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0