Fortsättning följer från gårdagens vaccination



Tog ju som sagt vaccination mot knorren igår, natten gick bra. Handen somna lite ibland, ibland fick man vända på sig för det gjorde lite ont att sova på vänster armen. Sticket görs i axelns muskel kan man säga. Idag så har jag känt mig lite handikappad eftersom det gör ont i armen, det är svullet och rött. Precis som det kan bli som biverkning. Så Kristian får hjälpa mig att ta ner tvätten, sen kan jag inte bära så bra. Kommer inte så högt upp med armen.

Jag ska jobba kväll, så i värsta fall får man väl be om lite extrahjälp om det skulle göra för ont. Men jag funderar på att ev ta en värktablett för att se om det känns bättre då. Det låter nog värre än vad det är, så är det alltid när man beklagar sig lite... :)

Så det är väl ungefär det här ni har att vänta Er om ni väljer att vaccinera Er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0