Vingåkers Factory Outlet



Igår fick Sara för sig att hon ville åka till Vingåker Factory Outlet så idag vid tre tiden begav sig den ljusblå peguan mot VFO efter ca 71,1 km alltså ungfär en timme i bilen så var vi frame. Vi i det här fallet var Sara - chauför, jag, Angelica och Elin. När vi kom fram såg vi att det hde två outlets till... Iitalla outlet och Scorett outlet vi besökte scorret först. Jag fynda ett par blå foppakopior för 80kr. Fanns väldigt mycket skor, vissa var det bra priser på andra var det ordinare pris för. Li där har du ett Convers meka!

Sen gick vi in på VFO, hur stort som helst. Fanns massor massor med kläder för alla smaker typ. Det var sorterat efter märken, så i taket stod det typ Filipa , Tiger mm. De andra la i rätt mycket saker i deras korgar ( man fick välja mellan korg eller vagn) själv hitta jag inte så mycket. Eller hade jag haft större shopping budget hade jag plockat på mig desto mer. Det är ditt jag ska åka nästa gång det är tid för att handla in jeans och träningskläder. 

Överlag så tycker jag så här, kanske lite överskattat. Men är man förtjusti märkes kläder så är det ett paradis eftersom de är nedsatta, är man lite sparsam som jag så tycker man ändå att vissa plagg som kosta 400kr-> är dyrt. Men det är det ju inte egentligen. Saknade lite mer tuffa ungdomskläder, det var lite för mycket dam/tant på en hel del kläder. Jag tyckte det vart långtråkigt efter ett tag, det hör väl ill historien att vi ar där inne typ i 2,5h. De hade satt ordinare pris på nästan allt så man kan se vad det skulle ha kostat, det var bra för då kan man se när man gör fynd. I like!

Vad kom jag hem med? Ett par löpar byxor till mig, som kostade 250kr ordinarie pris 695kr. Puma shorts till K 120kr ordinarie 200kr och n liten baddräkt från PoP till Lilla Angelica 75kr ordinarie 145kr.

Jag "tjänade" alltså 600kr på min shopping, i förhållande till ordinarie pris. Jippi! :)

 Kommer med stor sannolikhet åka ditt fler gånger, baj baj post order Hej Hej VFO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0