Lördagen

På morgonen igår så åkte jag och E till Vrinneviskogn för våran vanliga lördagsrunda, det har nämligen blivit så några lördagar att vi åker ditt och motionerar. Eftersom E har avancerat på sträckan hon springer så gick vi 3,5km vi går alltid första varvet för att spana vad det är för folk i spåret. Den här slingan var underlaget inte det bästa på på sina ställen eftersom att de höll på att arbeta i skogen. Själv har jag inte avancerat jobbar fortfarnde på att lyckas ta mig runt springades/joggandes på 2,5km. För en gångs skulle tog jag tid det landa väl runt 20- 25 minuter. Jag är ju som sagt inte världssnabb, att springa är lixom inte mn grej helt och hållet. men det går bättre och bättre för varje gång. Alltid något! Så totalt blev det 6km för min del :)

Det är väldigt skönt att gå upp tidigt för att röra på sig för att sen komma hem och äta frukost, nu vart väl fruskoten snare brucnh men ändå. Själva poängen är att man har kvar stor del av dagen som jag annars har en förmåga att sova bort. Igår selade vi även Mario Galaxy, jag plockr "bara" stjärnor, det är mer K som spelar jag tycker det är lite svårt. Igår beställde vi hem Mario Kart från spelbutiken de har bätre pris än butik på spel oftast, samt att det är fraktfrit. Vårat spel blev 100- 150kr billigare ;) det ända är att det inte står på svenska i spelmanualen, men det går ju ändå.

Vi kolla även på "nya" Wallander - Hämden, den var väl knappst den bästa filmen i den serien. Kändes väldigt konstigt
att se filmen utan både Ola Rapace och Johanna Sällström. O.R karaktär tog livet av sig i sista filmen, och J.S tog livet av sig i verkligheten. De hade inte gjort något snyggt typ att J.S hade flyttat eller liknade utan hon fanns bara inte med. Inte samma sak tyckte jag.

På kvällen tog vi en lite tur, vi är ju te nördiga gillar att åka bil lite hitt och ditt. Vi åkte till Finspång och kolal lägget sen åkte vi hem igen för en bilvätt på 7/11 måste j uvara Norrköpings första, tidigare Shell Butängen. Sen hade jag hunnit bli ärtt trött så blev att varva ner lite när vi kom hme för att sen sova lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0