Vår Ruset 2009





Bild från Vår Ruset

I år blev jag en av alla 7000 personer som genomförde Vårruset. Det spöregnade när vi stod och vänta påatt klockan skulle gå, samt början av uppvrämningen. Men vi höll oss torra under Kommunalstält :) När loppet väl börjae så började det spricka upp igen. Vi ( jag plus två kollegor) gick de fem kilomterna på 50min, de andra två som sprang gjorde det på 32min.

Under uppvärmningen var det j mycket folk, det var det väl ifo hela tiden med det var då det kändes lite jobbigt. Annars gick det bra, jag trodde att jag skulle få panik men det gick mycket bättre än jag trodde. Det var rätt roligt med, eftersom vädret var lite dåligt så var det nog en hel del personer som hade hoppat av. 

Efteråt fira vi loppet med picknick korgen som man fick, mycket trevligt. Jag kan mycket väl tänkamig attträna till nästa år för att få en bättre tid, det var trots allt rätt roligt. Eftersom man gör dt ihop med andra :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0