Intervall träning i spåret



Igår följde jag med Emmelie till Vrinneviskogen eftersom hon skulle löp träna. Först gick vi ett varv sen sprang hon ett varv. Jag hade laddat upp mig för att testa att intervall träna, så det blev så med.  Gick betydligt bättre än vad jag trodde att det skulle göra.  Så det kändes väldigt roligt. Planen var springa två lyktstolpar och gå två. Men det blev inte riktigt så, på vissa ställen vart det så. Sen när jag märkte att dt gick rätt bra att löpa så gjorde jag så långt jag orka för att sen gå lite för att ladda om. E tyckt att det tog lite kortare tid för mig än vanligt så det är ju bra. Kändes ju som man kom runt fortare med för den delen. Imorgon ska vi upp till spåret igen.  Ger ju lite mer att försöka få upp pulsen mer än när man går, även om man går fort så blir det inte samma sak. Imorgon blir det ett nytt försök :)



Så här grönt och fint var det i spåret,

(Måste säga att jag tycker det blir fin fina bilder med min mobil )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0