Flexibel?


Jag är inte så HÄR flexibel

Mitt jobb är väldigt omväxlande
( jobbar som personlig assistent), i söndags visste jag vart jag skulle befinna mig idag, igår vart det förändring så då visste jag inte alls längre om jag skulle vara där eller här idag. Nu efter ett samtal så vet jag igen... Rörigt? Flexibel kallas det :)

Normalt sätt så HATAR jag snabba förändringar, jag vill ha tid på mig att ställa in mig planera på det jag ska göra. Men i och med mitt jobb så har jag fått börja lära mig att saker och ting kan ändras snabbt, allt är inte förbestämt. Det är mer troligt att något ändras än är som "vanligt". För mig var detta en inre stress, jobbigt helt enkelt.

Därför känns det väldigt bra idag då jag inte har gått och oroat mig hela igår hur det skulle bli, vilket hade varit att förstöra hela min lediga dag. Utan jag gillade lägget, tänkte att det kan bara bli på två olika sätt, sen var det inte mer med det. Lugn som Verum hälsofil, det mina vänner är inte så vanligt för Fröken Disträ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0