Gult vatten?!



Lite städning blev det idag med, skönt! Känns ju alltid frächare efteråt. När jag skulle moppa golvet var varmvattnet GULT, så får moppa golven imorgon eller senare. För nu har särket vattnet blivit sin vanliga genomskinliga färg igen. De har förmodligen arbetat och stängt av vattnet för tidigare på dagen funka inte varmvattnet alls.

När Kristian kom hem så gick vi upp till stan, jag gick till 3 och beställde min telefon. Den är ju så pass ny så de har den inte hemma. Men det känns som jag kommer bli supernöjd. Jag valde inte till surf eller msn, känns som jag klara mig utan det. Skulle jag mot förmodan vilja ha något av det så går det ju alltid att köpa till lixom. Telefonen kommer i slutet av nästa vecka, så får längta lite tills dess. Köpte den som jag vissa i ett inlägg för några dagar sedan.

Gick till Clas Olsson och köpte en mobilladdare till bilen, för jag tycker jämt man har noll batteri när man ska åka iväg, så typiskt. nu slipper man befara att batteriet dör på vägen. Så gick vi till Myself & friends där jag vissa K plånboken jag vill ha när jag fyller år. Passa på att gå till Telia när vi ändå var på stan. den ligger ju även brevid "plånboks affären". Vi flytta över K's mammas nr så det står på honom nu, det har stått på mig tidigare eftersom jag köpte en telefon men vill inte ha abonemanget. Eftersom vi vill ha kvar abonemanget till hans mamma, samt binder upp oss yttligare för att man för länger det så "köpte" K även han en ny telefon. Man betalar ju en liten summa varje månad för den, han kör på refilkort annars.

Mmm, efter shopping gick vi hem. Snart ska vi äta mat, Falukorv i Ugn med potatismos, min lille bors favorit rätt. Eftersom att det är onsdag i dag så är det Grey's Anthomy kväll hos Jejje med. Våran standard, mysigt. Sen är det jobb två dagar sen är jag tredagars ledig :) Soft soft.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0