Utmanad

Tyckte Viktoria hade ett rätt rolig utmaning, så jag anntar den.

Ta fram mobilens adressbok och var ärlig nu!


- Har du pussat nummer 2?

Mycket möjligt på fyllan, men jag vet inte.
Min 2:a är Angelica


- Vad har du för relation med nummer 20?

Min kusin Caroline

- När ska du träffa nummer 30?

Nästa lördag, då ska vi ut och äta :) Emmelie

- Är nummer 18 söt?

Ja det tycker jag, väldigt rar med. Carin

- Vad var ditt första intryck av nummer 13?

Hm, blandat. Bror lite på vem man kommer till, Barnmorskan, Kvinnokliniken

- Gillar du nummer 14?

Det är en arbetskollega, Britt

- Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?

Hehe, Angelica träffar jag rätt ofta. Senst i går :)

- När ska du träffa nummer 25 nästa gång?

Vet inte, hon kanske kommer när jag har kalas nästa vecka?
Kusin Cecila, vi ses inte så ofta med när det är något kalas.

- Är du nära vän med nummer 23?

Nej, Arbetskollega Chatarina

- Har du gått på bio med nummer 4?

Nej det har jag inte, arbetskollega Anja

- Skulle du kunna gå ut med nummer 35?

Farmor, hm bror på vad man menar med "gå ut"...  Men förmodligen inte, om man tolkar det som något annat än promenad :)

- Vad pratar du och nummer 5 oftast om?

Anna, det mesta. Vi hörs mest via mail, och sms numera. En tjej jag gick i skola med, när jag läste till uska

- Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?

Ja det skulle jag nog kunna, Annelie arbetskollega

- Vad har du och nummer 26 för relation?

Cissi, blev vänner genom hennes x- Robert, mycket trevlig tjej. Gillar tattos massor!

- Vad skulle du vilja göra med nummer 11?

Ingenting, en brukares anhörig

- Vad är det bästa med nummer 8?

Brukares anhörig, hon är nästan alltid glad, hennes leende smittar av sig

- Brukar du och nummer 16 träffas?

Carina, nej. Vi läste tillsammans när jag plugga till Uska.
Hennes nr skulle man egentligen kunna ta bort, så pass ofta träffas vi. Dock en snäll person.


Så blev det för mig, om någon känner sig manad att testa, så gör så! Bara att kopiera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0