Fredags mys med brudarna!!

Ikväll blir det Tacos, med några av mina tjejkompisar. Bargarn Sara har bakat en Sachertårta, med hennes tvist på den. Så mys för hela slanten. Eftersom Sara inte tåll katter så ska vi vara hos Angelica. Jag tänkte förberda allt innan, så ska steka köttfärs snart. Hacka grönsaker. Fixa och dona, passa på att diska lite med. Man vill ju att det ska gå fort ikväll :)

Vi hade tänkt träna innan med, desto mer angeläget att förberda maten, man orkar inte hålla på efter det när man är jätte hungrig, sen följer Jejje Let´s Dance så hon vill inte missa det. Men jag har ju tid så det gör ju inget. På förmiddagen jobba jag lite extra. Sen vid 12:30 hade jag tid hos optikern för syntest till körkortet.

Syntestet gick bra, hon berätta även om att det har kommit lite nya linser på markanden som kanske skulle passa mig, plus att det var grattis att prova ut linser. Man behöver inte binda upp sig, mer än om man har bestämt sig, vilket jag tyckte lätt bra. Jag är sugen på att ha linser igen, för det känns mycket mer bekvämt när man tränar, solar man kan har vanliga solglasögon mm...  Åter till mitt syntest för körkortet. Något som var helt sjukt det trodde jag inte var att jag faktiskt skulle få köra bil utan brillor!! Ni som känner mig vet ju vilken billig fylla man får om man testar mina googles, vill säga jag har starka glasögon. Men jag kommer ha glassögon när jag kör bil, så börja inte oroa Er. Jag ser ju faktiskt inte så bra utan, så vill man inte ha massor med huvudvärk.

Sen gick jag hem, testa Shop Express på Konsum Saluhallen, det var lite kul. Inte som den på Maxi, den här kunde ta kontanter med. Plus att den var upp byggd på ett helt annat sätt... Men jag kommer särket att anväda den. Nej dax att börja fixa med maten så det blir klart, kan man villa lite efteråt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0