Everything

I måndags kom min telefon hem :) Lycka!! Så idag håller jag på att lägga in musik, jag gillar att bli nostalgisk så det blir en och annan gamal goding med. Telefonen i sig är jätte fin, men rätt avancerad så det kommer ta ett tag innan ajg fattar den fullt ut, det tog ju ett år innan jag fatta min kamera helt och hållet.

Efter lite pillande och läsande i instruktionsboken så ska det väl gå bra. Igår gjorde jag Fransk löksoppa, som jag tog med till Jejje, Sara tål inte katter så därför vart det enklst att ta med maten. Men det smakde riktigt bra. Så ska äta det idag med. K är på konstulation för borttagning av tattuering idag, får se hur det går, men jag anntar att det går bra.

Igår var jag även och red på en stor Nordsvensk, vi passa på att uttnyttja tiden som min brukare har. Så jag kunde träna eftersom brukaren inte kunde gå. Så nu känns det inte lika läskigt, även om det nog aldrig kommer bli min grej att ridda lixom. Jag är en gym tjej, ingen j*vla häst brud!!!

Ett annat faktum är att jag måste gå till frissan och fixa till burret, det är inte alls så lockigt som jag vill att det ska var eftersom det är lite mer längd. Så åfr boka tid, måste väl färga eller göra slingor med för ny ser det lite roligt ut eftersom jag är så ljus, så är utväxten ljus resten mörkt. Fult värre!

Time for lunch!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0