Köksfläkt + Bang = Rent

 


Fick för mig att städa köksfläkten ordentligt idag, dum idé. Så jag börjar skruva bort skyddet som går att fälla ner, en skruv bort, skruv nr 2 var inte lika lätt. Fick dess värre väta tills K vakna så han kunde hjälpa mig med den. Efter lite 5-56 så låsna skruven. Städade ur så det vart mindre flottigt och mer glänsande ( det är ju så jäkla tråkigt att städa fläkten, dock ser man resultat rätt omg)  Jag tycket ajg var jätte smart så jag skulle köra skyddet i diskmaskinen, oops. Den gick inte in, fan fan. Då har jag tagit bort den i onödan, vi har en bänkdiskmaskin så den är varken stor eller speceillt djup. Den är inte till förr att diska fläktskyddet.. Då kom jag på snielle blixt nr 2, jag lägger den där äkliga skyddet i badkarret. Häller i en del BANG, så kommer det nog funka fin fin.


Denna produkt tycker jag är toppen,
den är nog inte så bra för miljön eftersom det blir verkligen rent även på flottiga ställen


Det ligger där ännu, har väl legat där i en timme minst, får ligga där lite till så flottet bara rinner bort. Det blir ju fint vart fall, men varför måste jag komma på såna där evighets projekt? Det som är kvar på min too do list för dagen är, lägga in tvätten, samt skriva inköpslista och planera middagar. 

Jag skulle ha gått på gymvising idag, men jag fick ställa in den eftersom jag han helt enklet inte gå ditt. När K vaknade var vi tvugna att gå och fixa doppresent till lilla Angelica, eftersom det bara var idag jag kunde så jag fick ajg helt enklet ställa in. Trist men jag ska boka ny tid ikväll tänkte jag.

Hm tror jag har druckit för lite vatten, eller ätit för lite börjar känna en viss huvudvärk på G. Får göra något åt det, ta en tablett fylla på med vätsak och sen lite mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0