Upp & hoppa liten loppa

Idag ringde mobilen klockan 8, efter att ha haft många sovmorgonar så är det lika bra attgå upp lite tidigare idag. Så det inte känns som världens uppvaknade imorgon när klockan ringer vid 06:00. Nästa vecka blir det att böraj cykla till jobbet igen, då får man gå upp tidigare.

Igår blev det spinning med Ulla som instruktör, hon hade gjort om passet sen jag var där sist. Så några fler pulshöjare, själv blir jag ju röd som en tomat rätt fort. Tog i för kung och fosterland, men det kändes bra efter åt. När jag går på spinnig tycker jag om att trängien är i intervall, tungt, lätt, medel. Men när det gäller löpptränng och intervall så klickar det inte.

Vid tio ska jag på cirkelträning, som körs i gymet. Perfekt! Då kvittar det omdet är massor med gamla tanter i 65+ åldern, för då kör man sitt egna race ändå,  Normalt sätt brukar de var gympa för dem, och det mina vänner är verkligen inte min grej! Men så länge det är lite hnatlar medi bilden är är det okey för mig.

Sen är det jobba jobba, packa badräkten ifal vi ska iväg och bada. Det kan man aldrig veta förrän efteråt. Skönt att gå och jobba igen efter några dagars ledighet. Blir ju lite långtråkigt att bara vara hemma med lixom. Nej det får vara llt för idag. Sen när jag kommer hme från trängien MÅSTE jag ta tag  i inköpslistan  och planering av mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0